jueves, 24 de diciembre de 2009

Els millors desitjos per aquestes festes i el 2010


S'acaba aquest 2009 , un any fantàstic ple de bones notícies , diversió ,festa i bons moments. Un any molt especial per a mi i amb un regust molt i molt dolç de tots els instants que he viscut a l'Escala.

Una primavera de color , un estiu de platja,sardanes, pesca i treball on m'ho he passat la mar de bé , rodejat d'amics i persones que m'estimo, una tardor de pesca, bolets i castanyes a la platja , i finalment un inici d'hivern on s'ha complerts un dels meus millors somnis , el de realitzar una exposició fotogràfica al poble i pel poble que tant m'estimo. Un any completament rodó.

Però lo millor de tot es que això no s'acaba aqui , tenim devant un 2010 potser encara més especial , on l'Escala es convertirà en una de les capitals europees ,espanyoles i catalenes de la cultura i la tradició popular. l'Escala serà ciutat Pubilla de la Sardana 2010 , és un repte molt i molt gran , però a la vegada extraordinàriament il·lusionant, on podeu estar ben segurs que hi col·laboraré en tot el que em sigui possible dins de l'Agrupació Avi Xaxu on hi treballo ja farà 4 anys. Però no només fa falta la meva col·laboració , es necessària la col·laboració de tots els escalencs i escalenques i també de la gent que estima la nostra vila per tal de que aquest esdeveniment surti rodat.

Bones festes per a tothom! Visca l'Escala!

No hay comentarios: