martes, 29 de julio de 2008

M'ha agradat- no m'ha agradat

M'ha agradat veure com les queixes que el ciutadà escalenc presenta al seu consistori o directament a l'alcaldia tenen resposta eficaç.Cisterna tapada -plaga de mosquits erradicada.

No m'ha agradat veure altre cop l'estenedor convertit en el "cagadero de gossos" oficial de l'Escala.

M'ha agradat no veure cap cotxe a l'Estenedor.

No m'ha agradat els pescadors incívics que deixen les deixalles a les roques o platges.

M'ha agradat la remodelació i urbanització de la platja de Montgó.

No m'ha agradat que encara tinguem la tenora del monument de la cobla trencada.

M'ha agradat veure que cada any s'acosta més públic a gaudir de les sardanes de dimecres.

No m'ha agradat que cada cop hi hagi més dificultats d'aparcament als carrers de la vila.

M'ha agradat que els diumenges al matí es pugui passejar d'allò més bé pel passeig.

No m'ha agradat l'incivisme d'algunes barques i motos d'aigua vers els pescadors de canya

M'ha agradat que cada any l'alguer de la platja guanyi en extensió i en vida.

i sobretot m'ha agradat i sempre m'agradarà L'ESCALA!

2 comentarios:

Jordi Piqué i Sagrera dijo...

M'ha agradat molt el teu Blog Records de l'Escala
Jordi Piqué

Anónimo dijo...

No m'ha agradat que hagin convertit el passeig en zona blava. Que potser no pensen en els escalencs del barri del Passeig que hi vivim tot l'any i no tenim el privilegi de tenir garatge?