sábado, 1 de septiembre de 2007

Benvinguts al "blog" dedicat a l'Escala


Bona benvinguda a tots!

Us saluda atentament en Sergi Corral Buela.

Nascut a Barcelona fa 22 anys , la meva relació amb l'Escala , va comença just acabar de néixer ja que els meus avis i pares ja hi anaven assíduament fa una bona colla d'anys , concretament més de 50 , quan l'Escala encara no havia estat conquerida pel turisme .I en aquests 22 anys mai he deixat d'anar-hi tantes vegades com m'ha estat possible (ja se sap , estudis, treball i d'altres obligacions que em lliguen a Barcelona).

Qui em coneix , per això , ja em tatxa d'Escalenc, la integració en la vida del poble és clau per a mi i per a qualsevol que vulgui viure un temps a l'Escala . El poble s'ha de respectar,construir , participar d'ell i gaudir-ne cada dia.

Tota la vida he viscut al nucli antic , al costat de la "Platja de les Barques" , al rovell de l'ou .La Platja,la Mar d'en Manassa , la Creu, la Riba, l'Olla..., han estat la meva escola de jocs , de natura , d'amistats i de pesca .Viure amb vistes al Golf i de cara a Tramuntana no té preu , és l'essència de l'Escala.

Alguns ja em coneixereu de vista d'anar amb canyes amunt i avall ,la meva afició a la pesca , que encara continua ben viva , m'ha lligat encara més a l'Escala. Un capvespre de primavera , a la Platja , amb dues canyes parades , no te preu . Una guiula ben rossa , un plaer exquisit.

Altres em tindreu ja clissat de les ballades de sardanes , vet aquí un altre afició i un punt d'unió amb molts altres escalencs a les ballades i dins l'Agrupació Sardanista Avi Xaxu, ja haureu vist la relació amb la sardana del títol d'aquest mateix blog , la sardana d'en Ferran Says , una de les meves debilitats.

Amb ànims de crear un blog informatiu, participatiu , de propostes i de trobada neix aquest projecte .

No hay comentarios: